طراحی کارت ویزیت

به اعتقاد ما، کارت ویزیت (Business card) در عین حال که مسئله ای ساده، در دسترس و کم هزینه به نظر می رسد بسیار حائز اهمیت است. امروزه طراحی و چاپ کارت ویزیت با قیمتهای بسیار پایین قابل اجراست. اما آنچه باعث شده که برای این موضوع یک صفحه اختصاصی در سایت ناربن گرافیک در نظر بگیریم نکات ذیل بود:

۱- درهر شغل و خدمات داشتن و ارائه کارت ویزیت بسیار اهمیت دارد.

۲- در طراحی کارت ویزیت حساسیت بالا ضروریست. کارت ویزیت تابلوی ماندگار شما در دست خدمات گیرنده است.

۳- محول نمودن یک طراحی و چاپ خوب به آینده و استفاده از یک کارت ویزیت نه چندان کارشناسی شده یک اشتباه است. در بسیاری از موارد این کارتهای قدیمی که دیگر شما آنها را دوست ندارید، در دست مشتریان باقی می مانند!

۴- نه لزوما یک شغل حرفه ای بلکه هر تخصص و مهارتی نیاز به یک کارت ویزیت دارد. اگر شما هم باما هم عقیده هستید، آماده ایم تا تجربیات خود را به شما تقدیم کنیم.

طراحی کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد

طراحی کارت ویزیت برای رشد و بهبود کسب و کارتان اهمیت فوق العاده ای دارد. اگر در طرح کارت ویزیت خود به برخی نکات توجه کنید، می توانید یک کارت ویزیت شیک و لاکچری طراحی کنید که مخاطبان و مشتریان زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد و در نهایت منجر به سود بیشتر و بهتر شما خواهد شد.

طراحی کارت ویزیت گاهی مدت ها به طول می انجامد! اگر می خواهید یک کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد داشته باشید، پس باید زمان بگذارید و با دقت طرح کارت ویزیت خود را انتخاب نمایید تا بتوانید در نظر مشتریان خود تاثیر مثبت بگذارید. ویژگی ها و طرح کارت ویزیت اگر زیبا و منحصر به فرد باشد، می تواند باعث شود که مشتریان نسبت به شما و برند یا شرکت تان جذب شوند و بخواهند خدمات خود را از شما دریافت کنند. در این مقاله قصد داریم نکاتی مهم درباره طراحی کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد را با شما به اشتراک بگذاریم. همراه ما باشید.

طراحی کارت ویزیت باید با دقت زیادی انجام بشود

اهمیت طراحی کارت ویزیت

قبل از هر چیز خوب است در مورد اهمیت طراحی کارت ویزیت بدانید. امروزه به هر مرکز خدماتی که مراجعه می کنید، یک کارت ویزیت برای خود تهیه کرده اند. در واقع کارت ویزیت به عنوان یک منشی غیر حضوری عمل می کند و توضیحاتی مختصر و اندک در مورد کسب و کار شما به مشتریان می دهد. اگر در هنگام ارائه خدمات به مشتریان تان به آنها کارت ویزیت خود را هم بدهید، آنها بعدا هم می توانند به سراغ شما بیایند و از خدمات تان استفاده کنند؛ در غیر اینصورت ممکن است ارتباط آنها با شما قطع شود و دوباره نتوانند شما را بیابند.

طراحی کارت ویزیت به این دلیل اهمیت دارد که باعث زیاد شدن مشتریانتان و در نهایت سودتان خواهد شد. هر چقدر که شما در طرح کارت ویزیت خود دقت به خرج دهید، به همان اندازه می توانید از آن بازخورد مثبت بگیرید.

ویژگی های کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد

اگر قصد طراحی کارت ویزیت شرکتی دارید و یا می خواهید حتی برای یک سوپر مارکت کوچک اقدام به طراحی کنید، باید به برخی مسائل توجه کنید تا در نهایت بتوانید یک کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد چاپ کرده و در اختیار مشتریان تان قرار دهید. در ادامه ما این نکات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

متن ها در طراحی کارت ویزیت

هرگز کارت ویزیت خود را با متن ها شلوغ نکنید. تنها متونی قرار دهید که ذهن کاربر را کنجکاو کنند و باعث شوند که کاربر بخواهد نزد شما بیاید و یا به صورت تلفنی بخواهد در مورد خدمات شما اطلاعات بیشتری به دست بیاورد.

در طراحی کارت ویزیت یادتان باشد که با متن ها طرح را شلوغ نکنید

توضیحات بیش از اندازه، طرح کارت ویزیت را شلوغ خواهد کرد و در نهایت مخاطب رغبت نمی کند که همه ی متن را بخواند. بهتر است که خدمات و یا ویژگی های کسب و کار خود را فقط به صورت خلاصه ذکر کنید و مابقی را برای زمانی بگذارید که مخاطب یا با شما تماس می گیرد و یا به مرکز خدماتی شما مراجعه می کند.

سایز در طراحی کارت ویزیت

سایز کارت ویزیت هم اهمیت دارد. امروزه جدای از کارت ویزیت های معمولی، کارت ویزیت هایی هم به وجود آمده اند که کمی سایزشان بزرگ تر است یا به صورت مربعی و … عرضه می شوند. بهتر است با توجه به اهمیت تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید، سایز کارت‌ویزیت را هم انتخاب کنید. اگر تبلیغات تان از اهمیت چندانی برخوردار نیست، پس بهتر است که کارت ویزیت های معمولی را سفارش دهید که هزینه ی زیادی نپردازید.

لوگو در طراحی کارت ویزیت

لوگوی شرکت و برند تان را حتما در کارت ویزیت قرار دهید. به این صورت می توانید شرکت و برندتان را حرفه ای تر نشان دهید و کاربر به شما اعتماد بیشتری خواهد کرد. بهتر است که لوگوی آن را هم به دست طراحی بسپارید که به صورت حرفه ای آن را برایتان طراحی نماید. به این صورت می توانید یک کارت ویزیت فوق العاده زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

در طراحی کارت ویزیت شرکتی یا خدماتی خود حتما از لوگوی برند یا شرکت تان استفاده نمایید

کد QR در طراحی کارت ویزیت

قرار دادن کد QR می تواند کسب و کارتان را برای کاربر جذاب کند! با قرار این کد به کاربر می فهمانید که کسب و کار شما، یک کسب و کار حرفه ای است. کاربر با اسکن این کد می تواند وارد سایت شما و یا آدرس دیگری بشود که همین امر هم باعث سهولت دسترسی کاربر به راه های ارتباطی شما می شود و هم شما کلاس کاریتان را بالا می برید.

به واسطه ی این موارد می توانید اقدام به طراحی کارت ویزیت زیبا و منحصر به فرد نمایید.

لطفا برای مشاوره یا سفارش طراحی کارت ویزیت با شماره تلفن ۴۴۴۵۷۷۵۰ تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 44 میانگین: 4.5]